BOLJA NEGO ŠTO SE PRIČA...

Saznajte koji je hercegovački grad i njegova okolina postao hit među turistima u protekloj godini

Slapovi-Kravica-Ljubuski-002

Turizam u Ljubuškom je važan segment i stoga se svake godine marljivo radi na unaprjeđenju ove grane, a direktor Turističke zajednice Ljubuški Mladen Bebek  u razgovoru za Fenu je izjavio kako su rezultati od turizma u protekloj godini bili zadovoljavajući te da je samo za vodopad Kravica prodano preko 200.000 ulaznica.

–  Turističku 2022. godinu možemo nazvati godinom oporavka. Nakon globalne pandemije koronavirusa koja je u prethodnim godinama u gospodarskom smislu vjerojatno najviše pogodila oblast turizma, u protekloj je godini došlo do stabilizacije i kroz kontakte s turističkim djelatnicima na terenu možemo reći da su rezultati zadovoljavajući – naglasio je Bebek.

Elektronska evidencija gostiju

U 2022. godini Turistička zajednica uvela je i elektronsku evidenciju gostiju na području Ljubuškog i tako olakšala prijavu i odjavu gosta iznajmljivačima.

– Zabilježeno je 10.570 registriranih noćenja kroz sustav, iako smo svjesni da je ta brojka sigurno puno veća, jer jedan dio naših iznajmljivača i dalje radi u ‘sivoj zoni’ i na tom planu ćemo poraditi s nadležnim službama, pogotovo kad uzmemo u obzir da je ove godine na vodopadu Kravica prodano preko 200.000 ulaznica unatoč višim cijenama nego prethodnih godina – rekao je direktor Turističke zajednice Ljubuški.

Također je otkrio i da se izvode radovi na rekonstrukciji tvrđave herceg Stjepana, kao i da obnova daje uspješne rezultate.

–  Tvrđava Herceg Stjepana, rimski vojni logor Bigeste s novim posjetiteljskim centrom, stećci, galerija Majka i najstariji arheološki muzej u BiH koji se nalaze u samostanu sv. Ante na Humcu baštine veliko kulturno-povijesno nasljeđe ljubuškog kraja i pred nama je zadatak veće popularizacije ovih lokaliteta, što smo već počeli raditi – kaže Bebek.

Pojačana marketinška kampanja

Napominje kako se u Ljubuškom marljivo radi i na brandiranju i turističkom prikazu Ljubuškog i njegovih znamenitosti.

– U suradnji s JP Parkovi d.o.o. Ljubuški provodimo više marketinških kampanja pomoću kojih radimo na popularizaciji Ljubuškog kao turističke destinacije. Najviše smo odmakli u brendiranju vodopada Kravica koji je uz Stari most u Mostaru i Međugorje vjerojatno najprepoznatljiviji turistički lokalitet u državi i najposjećeniji po prodanim ulaznicama. Osim prelijepe prirode stavljamo naglasak na promociju kulturno-povijesne baštine, sportova na otvorenom, zdrave hrane i sve boljih ljubuških vina – ocjenjuje Bebek.

Kroz Turistički klaster Hercegovina, dodaje, prisutni su na svim najbitnijim svjetskim turističkim sajmovima.

Uz plakatiranje najfrekventnijih prometnica u BiH i Hrvatskoj rade i digitalne kampanje preko društvenih mreža i pretraživača i organizuju razne manifestacije ili pomažu pri organizaciji događaja udruženjima koja djeluju na području Ljubuškog, a doprinose turističkoj ponudi.

Rezultati tog rada su Hercegovina travel fest, Ljubuški outdoor festival, Festival Kušaj Ljubuška vina, Ljubuški jazz fest, Beer fest Ljubuški, Advent u Ljubuškom i mnoštvo drugih događaja koji su održani prošle, a planirani su i ove godine.


O nama

Namjera portala BoljaBosnaiHercegovina je da predstavi privredna, naučna, kulturna, sportska i općenito ljudska postignuća Bosanaca i Hercegovaca u domovini i dijaspori, te da na taj način afirmira Ideju Bosne kao prostora slobode, ljubavi i vjerske raznolikosti koja je duboko ukorijenjena u bosanskome tlu.
Otvoreni smo za sve prijedloge i sugestije za “dobre vijesti” iz Bosne i Hercegovine i o Bosni i Hercegovini i njenim ljudima.


KONTAKT